понеділок, 10 жовтня 2022 р.

 

« Моє безсмертя воїна і сина – в тобі, моя велична Україна»

(до Дня Захисників України)

Урок мужності

14 жовтня – значуща дата, яка щорічно переповнює гордістю та хвилюваннями серця мільйонів українців. В цей день громадяни нашої держави святкують День захисника України – свято звитяги українського лицарства, а також день пам’яті та пошани усіх, хто впродовж століть боровся за державний суверенітет України, також 14 жовтня українці відзначають ще три великих свята: День святої Покрови Пречистої Богородиці, річницю створення Української повстанської армії (УПА), День Українського козацтва.

До цих дат у бібліотеці-філії №3 Кам’янець - Подільської МЦБС 13 жовтня проведено відео урок мужності «Моє безсмертя воїна і сина – в тобі, моя велична Україна»! Метою проведення  є сформувати у молодого покоління почуття особистої відповідальності за долю держави, готовність стати на захист державних інтересів країни, виховувати глибоку повагу до захисників, які віддали своє життя в ім’я майбутнього.

Ми в глибокій шані схиляємо голови перед  відвагою тих, хто виборов і виборює  для нас право на життя, щастя, радість – наші захисники, справжні воїни України.

Хвилиною мовчання та запаленням свічі скорботи  вшанували пам’ять загиблих воїнів.

 


Немає коментарів:

Дописати коментар